Nekad Bjurre12 | Medlem ansökning [enis_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bjurre12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias björklund

Vad är ditt discord namn? Björklund#9238

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 1974

Berätta om din karaktär. mitt namn är Ingmar I Tallberg och är 49 år och är arbetslös i staden och jag kan snickra och skruva i bilar. minna intressen är att att skruva och göra iordning bilar från grunden. jag gillar även att snickra och hjälper vänner med att lagga deras billar och hjälper dom att renovera huset eller bygga ut huset t.ex är en arbetsvillig glad och hjälpsam person.
jag är uppvuxen i en liten by som heter Rådom. Jag har jobbats som bil mekaniker och som snickare innan. jag är arbetslös för att jag nyligen flyttat in i staden. jag ville flytta hit för att jag ville ha en ny start på livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med rolig och seriösa scenarion på servern. jag har spelat mycket rp så att jag vet vad som är rätt och fel och vet hur jag ska bete mig för att få den bästa RPn som möjlligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Många scenarion som jag kommer att få på servern kommer jag inte att vinna men även då kommer jag sitta och spela ut scenariona till de är färdiga och t.ex. inte combatlogga eller annat sätt så att jag vinner på alla scenarion. Jag kommer alltidvar en lugn person till folk som jag träffar och inte vara otrevlig eller failRPar med andra ord man ska inte vara självisk och bara göra så allt blir bra rp för sig själv utan man ska också dela med sig och få andra att ha en bra stund i deras rp

Hur hittade du Unive? en kompis sa det var en bra stad

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka