BJOSEFSSON
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas
Vad heter du IRL? Benjamin
Vad heter du på discord? Josefsson.3099
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? Typ 2 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet så som att se till så att Securitas alltid kommer vara där våra samarbeten är och där det behövs folk och jag kommer göra så att det inte är massa anställda som springer runt och lallar för då åker dom direkt och jag kommer göra så att det blir mer aktivitet på Securitas så att det är minns 5-10 inne på kvällarna och kanske 5 p0 dagen så att det alltid är folk inne för att hjälpa folk men även se till så det sköts på kontoret så man inte släpper in massa folk där som inte ska vara där och sköta lönerna bra så det inte fuskas med dom
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Securitas i snart en månad och kan en del om yrket
Hur ofta kommer du vara inne? Nästa varje dag så säg 5-6 dagar i veckan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart jag skulle
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Benjamin
Vad heter du på discord? Josefsson.3099
Hur gammal är du? 17
Hur länge har du spelat på Unive? Typ 2 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet så som att se till så att Securitas alltid kommer vara där våra samarbeten är och där det behövs folk och jag kommer göra så att det inte är massa anställda som springer runt och lallar för då åker dom direkt och jag kommer göra så att det blir mer aktivitet på Securitas så att det är minns 5-10 inne på kvällarna och kanske 5 p0 dagen så att det alltid är folk inne för att hjälpa folk men även se till så det sköts på kontoret så man inte släpper in massa folk där som inte ska vara där och sköta lönerna bra så det inte fuskas med dom
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Securitas i snart en månad och kan en del om yrket
Hur ofta kommer du vara inne? Nästa varje dag så säg 5-6 dagar i veckan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart jag skulle
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Ja