Nekad Bjornecool | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bjornecool

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198196910675/

Ditt Hex-ID: 11000010e1aea53

Vad är din discord tagg? Björne#8873

Vem var det som bannade dig? Hugo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dsynk, är polis på servern. var ett butiksrån och blev ett efterföljande, vi kommer till en gränd och bilen står still som vi jagar, ja tvärnitar för att inte krocka med bilen hård vilket jag ej gjorde på min skärm och gick ur bilen efteråt sen vart jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var ett butiksrån och blev ett efterföljande, vi kommer till en gränd och bilen står still som vi jagar, ja tvärnitar för att inte krocka med bilen hård vilket jag ej gjorde på min skärm och gick ur bilen efteråt sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker det var en felaktig ban då det ej hände ur mitt perspektiv. krockade in i typ 5-10 kmh i bilen vi jagade vilket inte hade lätt till någon större skada på mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. spelade inte seriöst då och lallade runt lite och åkte på en bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte så mycket då det var dsync

Har du lärt dig någonting efter din ban? dsynca är inte bra ,)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka