Nekad Bjornecool | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bjornecool

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198196910675/

Ditt Hex-ID: 11000010e1aea53

Vad är din discord tagg? Björne#8873

Vem var det som bannade dig? grebben

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming suntförnuft ~GrebbeN. Återstår: 9 dagar 23 timmar 46 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? regelbryte powergaming och suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag träffade en grabb på servern med min karaktär momme zurfati rpar jag pundare. jag och denna grabben åkte ner i ghettot och letade efter droger. vi hittade tillslut 10 gram kokain och snorta upp en hel del så vi var uppenbarligen borta. ja och grabben åkte till sjukhuset för att ta en lina utanför. chefen var på plats och när vi gick in låste han dörren tillslut krävde vi oss ut med några enstaka slag.. stod en bil på utsidan som vi snodde. vi körde ner mot bilfirman och blev stannade. polisen var där och även sjukvården. sjukvården berättade för polisen att vi hade tagit droger där och att vi var påverkade. dem vill att vi kliver ut bilen men vägrar och kör där ifrån då vi hade innehav på oss. vi kör ner mot piren och flyr ner för en trappa med bilen kör otroligt långsamt ner för den då jag vet ooc att det är fel men vi båda var otroligt påverkade så har ingen klarttänkande. vi kör därmed ner till stranden och dumpar bilen och börjar simma men drunknar och får bann

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. i detta sernariot tycker jag banned var felaktig halvt. förstår att det blev som det blev är första veckan jag lirar på servern så har ingen aning om hur stränga reglerna var men under hela senariot visste polisen om att vi var påverkade a narkotika och inte har ett heltklart tänkande då därmed antog jag att det skulle vara ok att jag kunde vara mer hänsynslös tex ditcha bilen och simma.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? självklart, hade kunnat följa reglerna bättre i fortsättningen och hållt ett mer seriöst rp under vårat scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? självklart! kommer få se en mer seriös sida av mig och fortsättningen och att reglerna inte får töjjas även om man är påverkad. fick nyss polisanställning med min andra karaktär och där är jag väldigt seriös har rpat polis i 1000+ timmar så kommer bli ett hög standard på mitt rp i fortsättningen kan jag lova! trevlig helg så hoppas jag att man kan rpa lite ikväll.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka