Accepterad bjornB | Medlem ansökning (Wille) [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bjornB

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/QPADLIONS/

Vad är ditt namn i verkligheten? Björn

Vad är ditt discord namn? Björb#4729

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn heter Björn Storp. Denna individ är född 2001 och är en individ som har haft en uppfostran på Rosengårds gator i Malmöstad. Ända sen Björn föddes har han upplevt det kriminella livet i sin närvaro, med familje-medlemmar och nära vänner fallit offer för dess livsstil. Redan vid tidig ålder såg han sina närmsta vänner blev involverade i kriminaliteten som involverades av droger och vapen. Björn kände under tidigare delar av sin skolgång, att även han var tvungen att fortsätta i detta spår som sina vänner och enstaka från sin familj.

Däremot en dag när hans närmsta vän dessvärre föll offer av gängvåld och förlorade sitt liv, så tog det hårt på Björn. Han föll i en depression och var rädd att hans andra vänner och även sin familj skulle åka illa ut, och han föreställde sig även hur hans framtid skulle se ut, mörker och tillslut döden.

Detta var ingen Björn ville, han vill istället hjälpa dem som inte har möjlighet till hjälpen, och dem som fortfarande kan ta sig ut, till och med försöka förhindra att andra följer kriminella livsstilens steg i tidig ålder. Därmed ville han bli polis.

När han berättade för nära och kära om sitt nya livsval, blev han hatad och förnedra honom att bli en polis. Trots detta och det hat han fick. Fortsatte han, för att en dag visste han att de skulle tacka honom för det beslut han har tagit i livet. Björn fortsatte att sträva efter yrket, och tillslut blev antagen på polisprogrammet i Malmö, där han sedan tog examen.

Björn är nu redo att jobba på riktigt, och är beredd på att skapa ett bättre samhälle.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att denna servern kan bidra mig med en utveckling inom mitt egna RP, och bidra med en större erfarenhet och nya utmaningar. Utöver de, anser jag att serven och dess Community är otroligt bra och välgrundat, och därmed vill även jag vara en del av den, och försöka främja den ännu bättre så gott det går.

Jag skall bidra med min egna bästa sida, för att skapa en seriös RP som möjligt och försöka göra så samtliga i närheten skall ha en rolig stund på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att man inte behöver genomgå en 100 års process för att spela på servern, utan alla kan joina servern och skapa ett roligt community. Dessutom dess variation av vad en kan göra på serven, samt ett enormt utbud av arbeten som existerar på serven. Givetvis väcktes intresset starkt över att så många spelare är online konstant, vilket bidrar med ett större sug att spela på servern.

Hur hittade du Unive? Jag såg serven på diverse Twitch-kanaler, och fick direkt ett starkt intresse för servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt egna RP och erfarenhet inom RP-världen, samt bidra med en bra RP upplevelse för andra spelare på servern, genom min karaktär, som inte involverar OOC snack och toxicity.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla inom RP och bidra med en god stämning på servern. Dessutom bidra med idéer som kan utveckla servern generellt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Negativt.

Tillbaka