Accepterad Bjorklund | Chef-jobb ansökan [SC] [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bjorklund

Icke Medlem
Meddelanden
295
Reaction score
115
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC Styling

Vad heter du IRL? Adam

Vad heter du på discord? Bjorklund#7717

Hur gammal är du? 08 / 14 Fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i November 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet genom att försöka få upp rpn på det. Bland annat har jag noterat att oftast så är det så att folk bara hoppar in i bilen, kör in den i ett bås där dom frågar vad dom vill ha för färg sedan trycker på färgen sedan säger dom tex klart. Jag vill ha mer utdragna scenario och jag vill göra dom mer utvecklade. Jag vill till exempel kommunicera mer med kunderna, gör ett bra scenario där man tillexempel lackar om en bil. Det ska inte gå snabbt och enkelt utan vara lite längre och roligare. Sedan tex om man vill ha nya fälgar så får man göra ett scenario på det också. Jag vill liksom att denna typen av rp som är just nu på SC Styling är typ som när man pimar bilar i GTA Online fast med voicechat. Det är inte nå hög iallafall och jag känner att den bör utvecklats. Samt så är inte vianor eller sc styling nå aktiva längre vilket är synd då dom är en viktig del av rpn och dom behövs. Jag kommer se till så att rpn på SC Styling blir högre och själva jobbet blir mer aktivt. Jag kommer ta kontroll över jobbet och ha bra koll och se till så att jobbet sköts på rätt sätt och att jag kan kontrollera det bra och så jag ser till att arbetsplatsen är bra och fungerande för mina anställda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på Vianor och har därför lite erfarenheter av jobbet inom "stylingen" på bilar och sånt. Jag har inte varit chef eller något sådant tidigare men jag känner mig väldigt passande då jag känner att jag har en bra syn på hur jobbet ska skötas och ha så hög rp nivå som möjligt på. Jag har varit boss över 2 gäng och har därför lärt mig att ta tag i saker och lärt mig hur man ska vara som boss/chef även fast det kanske är lite skillnad så tror jag nog att jag hade klarat av det ganska bra. Jag tycker att jag kan vara bra på att laga bilar och jag kan inte så mycket om bilar om jag ska vara helt ärlig men jag tror att det är något som jag kommer lära mig mer om och det kommer bli bättre och jag kommer få mer kunskap efter desto längre tid som har gått. Jag tror att jag har lite erfarenheter från vianor som sagt men inte så mycket. Men jag kan ju med faktura system, jobb panel, hur man modiferar bilarna / pimar dom.

Hur ofta kommer du vara inne?
Måndag - 16-21.30
Tisdag - 16-21.30
Onsdag - 13.50 - 21.30
Torsdag - 16-21.30
Fredag - 15.30 - 00.00
Lördag - 10.00 - 00.30
Söndag - 10.00 - 21.45

Ungefär dessa tider är det som är jag är ledig på men sedan så har jag träning och sådant annat också såklart.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Japp

+Rep Skulle passad som det och bidragit med mycket rolig rp ifrån det jobbet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka