Inaktuell Bjorklund | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bjorklund

Icke Medlem
Meddelanden
295
Reaction score
115
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ditt discordnamn: 1Bjorklund

Ditt Hex-ID. 11000015a8b8d29

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff eftersom jag är en person som vill hjälpa folk. Jag är en kunnig person inom staff arbetet så jag vet basiclly hur allt funkar och hur man ska agera vid olika sitatuioner. Jag tänker att jag skulle passa som staff då jag vill se till att spelarna får en bättre syn på vad rp är och att jag vill även se till så att rätt personer får återgärder. Eftersom ingen vill ha partiska staffs och just därför skulle jag passa som staff eftersom jag ej är partisk. Jag är samt bra på att samarbeta med andra staffs så vi skulle kunna arbeta extremt bra tillsammans och hjälpas åt att utveckla serverns rp i generellt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är små grejer som inte funkar men många spelare är riktigt duktiga som tex Matteboy.
Problemet är ju de som inte är här på servern för att utveckla den utan att dom vill typ spela shooters rp, dom har ingen unik karaktär eller något utan bara en typisk shooters karaktär där man endast vill skjuta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att antingen ta återgärder på dessa spelare som skjuter alldeles för mycket utan en bra anledning. Samt hänvisa spelarna till att skaffa unika karaktär istället för att ha samma som många andra. För oftast är dom unika karaktärerna roligast att möta i rpn för att dom faktiskt försöker och vet hur man gör rpn rolig för alla. Så genom att ta återgärder på dom som ej vill utveckla servern.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att man agerar proffisionellt eftersom man är en del av unives staff team och då är det viktigt att man är proffsig av sig för att spelarna ska kunna känna sig säkra och veta att inte staff teamet beter sig som ett gäng nötter utan att dom är proffsiga och sköter allt snyggt. Jag tycker att det är viktigt för mig att agera proffsigt eftersom vi staffs är den delen av unive som ska hjälpa spelarna, inte några som ska lalla med dom eller allmänt vilja vara dryga mot dom eller allmänt inte var proffsigt helt enkelt. Det är ganska lätt att se om någon är proffsig.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag - 11.00 - 02.00
Tisdag - 11.00 - 02.00
Onsdag - 11.00 - 02.00
Torsdag - 11.00 - 02.00
Fredag - 11.00 - 02.00
Lördag - 11.00 - 02.00
Söndag - 11.00 - 02.00
Har också träningar men det är inga fasta tider

Hur länge har du spelat på Unive? 2022 November

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit mod och då var jag donations ansvarig och servervakt ansvarig. Jag var också support ansvarig ett tag. Så jag kan ungefär alla kommandon.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nä kan jobba inom vad som helst

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka