Inaktuell Bjorklund | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bjorklund

Icke Medlem
Meddelanden
294
Reaction score
115
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Bjorklund#7717

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig är att jag vill bli en del av staff teamet igen. Jag vill bidra till servern och försöka hjälpa spelarna på servern så mycket som möjligt. Jag vill kunna se till så att det komma in kompetenta medlemmar på servern och inga som är ute efter att förstöra. Jag vill höja serverns RP och se till så att den ständigt utvecklas och blir bättre för varje dag som går. Jag vill se till så att scenariona flyter på bra och att alla har roligt. Jag vill hjälpa till mer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som Medlemskaps Ansvarig då jag är väldigt aktiv och jag har varit Mod på unive tidigare, även om jag fick ett dåligt slut så känner jag att jag vill ha en till chans då jag känner mig kompetent nog att kunna bli en del av staff teamet igen. Jag känner att ni borde välja mig som Medlemskaps Ansvarig då jag kommer hjälpa till mycket och se till att servern är under ständig utveckling.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk med en god ton och vara trevlig. Man ska tänka på personen man bemöter kan vara nervös och osäker. Man ska tänka på att alla personer är olika och folk är olika bra på att prata och kunniga inom saker. Man ska inte göra nar av någon annan även om dom säger något klantigt. Man ska inte stressa på personen utan man ska ta det lungt och försöka få personen att ta det lungt och kunna känna sig avslappnad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att medlemmar ska kunna känna sig säkra på servern. Jag vill att dom ska veta vad reglerna är och att dom ska kunna hålla en bra rp nivå och inte ha en låg rp nivå. Man måste dock komma ihåg att man spelar för att alla ska ha roligt och inte för att vinna. Man ska ha unika karaktärer vilket gör rpn mycket mer verklig och rolig. För det är väldigt tråkigt om alla ska ha liknande karaktärer med ungefär samma karaktärsdrag.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska kunna grundreglerna bra. Man ska vara kompetent och inte vara på servern för att förstöra. Man ska rpa för båda parternas skull och komma ihåg att man spelar på servern för att ha roligt. Man ska vara mogen och inte springa runt och lalla på ett sätt som förstör rpn, det är skillnad på lallig rp som fortfarande håller en hög rp och lallig rp som bara förstör för medspelarna på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle känna att jag skulle fått komma in mer i servern och fått ett större ansvar på servern. Jag känner att jag skulle kunna hjälpa till mer och bidra till servern i allmänt. Jag skulle kunna hjälpa till att hålla ordning på rpn och se till så att det bara är kompetenta medlemmar som släpps in på servern. Alltså inga personer som kommer springa runt och förstöra för andra. Jag känner att jag skulle kunnat fått bli en större del av servern och kunna visa fram fötterna för vad som är rätt och vad som är fel.

Hur ser din aktivitetet ut? Vanliga veckor Måndag - 15.15 - 22.30 Tisdag - 15.15 - 22.30 Onsdag - 15.15 - 22.30 Torsdag - 15.15 - 22.30 Fredag - 14.05 - 01.00 Lördag - 10.00 - 01.00 Söndag - 10.00 - 22.30 Dessa tider ingår samt mina träningar men det är ungefär dessa tider.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka