Ej Antagen bjorkiz | Ansökan till Servervakt [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bjorkiz

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
52
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? bjorkiz

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015cc284a7

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har aktiv nästan varje dag i 3 till 5 timmar varje dag. Kan skifta från dag till dag på grund av träningar eller plugg, på helger är jag oftast väldigt aktiv och är aktiv en bra stund på Fredagar, Lördagar och söndagar samt torsdagar och måndagar är dom dagarna jag kan vara mest aktiv på men beror lite på plugg och annat.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 8-9 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4-5 varav 1 senaste 3 månaderna

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att se till att alla medlemmar som är inne på servern håller sig till reglerna och inte förstör. en servervakt har även uppgiften till att hjälpa nykomlingar till servern ifall dom behöver hjälp och liksom säga vart saker finns. Men den största uppgiften en servervakt har är att se till att alla som är inne på servern sköter reglerna och att det inte missköter reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att det är dags att bli servervakt igen på unive och tyckte det var roligt under det korta perioden jag var förut jag känner också att jag kan göra stora förändringar på RPN i staden då jag har sett att folk lallar och inte kan följa reglerna. Jag har även sätt udner en lång period att det är en del OOC snack inne på servern. Jag vill även bli servervakt för att jag vill hjälpa till på servern och göra det till en bättre server och bidra med det jag har. Jag tycker att ni ska ta mig som servervakt för att jag följer reglerna jag vet hur jag ska hantera situationer där folk inte kan hantera reglerna jag kan också förstå och hjälpa till i svåra situationer och lösa problem i situationer där en servervakt behövs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man missbrukar sin makt man använder sig av sin makt till att kanske vinna scenarion eller skydda vänner. Man skulle också kunna lägga /kick mitt i ett scenario för att kunna vinna scenariot.

Tillbaka