bjorkiz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bjorkiz

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
52
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? bjorkiz

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? ja ansökte till Medlemskap Ansvarig eftersom jag vill hjälpa Unive att växa och få in så många engagerade spelare som möjligt till communityn ja tycker det är viktigt att nya medlemmar får ett bra första intryck och känner sig välkomna direkt ja gillar att arbeta med människor hjälpa till och skapa en stark gemenskap där både nya och gamla spelare trivs och vill stanna kvar rollen passar mig eftersom jag är sociall ansvarstagande och vill bidra till att utveckla servern och communityn vidare!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig eftersom jag är engagerad social och verkligen vill hjälpa Unive att växa ja är bra på att prata med människor och skapa ett bra första intryck för nya medlemmarr ja vill få så många som möjligt att hitta till och stanna kvar på servern genom att vara aktiv hjälpsam och bidra till en positiv gemenskap ja tar ansvar. arbetar seriöst och är motiverad att lägga ner tid för att utveckla både communityn och medlemskapet på Unive .!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? ja tycker att man alltid ska bemöta andra människor med respekt tålamod och en positiv attityd all ska känna sig välkomna och lyssnade på oavsett vem de är eller hur mycket erfarenhet de har de är viktigt att kunna hjälpa andra på ett lugnt och moget sätt även i stressiga situationer eller när någon är frustrerad ettt bra bemötande skapar en bättre gemenskap och gör att fler vill vara kvar och bidra till communityn. !

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? ja skulle vilja göra medlemskapet på Unive mer betydelsefullt genom att skapa en starkare känsla av gemenskap och få medlemmarna att känna sig uppskattade ja vill bidra till att fler ser medlemskapet som något värt att ha inte bara för förmånerna utan också för att man blir en del av ett aktivt och välkomnande community genom att vara engagerad hjälpa nya spelare och komma med idéer som gör medlemskapet mer attraktivt hoppas jag kunna få fler att vilja bli och fortsätta vara medlemmar på Unive .!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jaa tycker att medlemmar på Unive ska vara respektfulla, mogna och följa serverns regler som medlem representerar man communityn och därför är det viktigt att man bidrar till en positiv och trygg miljö för alla spelare ja tycker också att medlemmar ska vara aktiva hjälpsamma och kunna samarbeta bra med andra de handlar inte om att vara perfekt utan om att visa bra attityd och vilja bidra till att communityn utvecklas på ett positivt sätt!!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag vore Medlemskap Ansvarig skulle jag känna ett stort ansvar för att medlemmarna trivs och känner sig välkomna i communityn. Jag skulle arbeta för att få fler engagerade spelare till Unive RP och samtidigt hjälpa nya medlemmar att komma in i communityn på ett bra sätt. Jag skulle också ta ansvar för att vara aktiv, professionell och föregå med gott exempel genom att behandla alla med respekt och hjälpa till där det behövs. För mig handlar rollen om att stärka gemenskapen och bidra till att både servern och medlemskapet utvecklas positivt!

Hur ser din aktivitetet ut? 5 timmar vardagar 8 timmar helger!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tack att du tog din tid och läste!

+rep kokade hårt innan som staff, denna grabb är mogen för M/A

“+++++rep. Mogen svensk person som kan läsa och skriva svenska väldigt bra. Det behövs fler seriösa personer istället för folk som beter sig som 11-åringar och är 11 För om de kommer en ny persson in på servern så vill man kanske inte ta intervjuen men en 11 åring för tror folk får en dålig upplevelse av servern och nu
finns de invandrare inge illat med dom men dom har lite sämre svenska. Tror han skulle passa bra som MA.”

Tillbaka