Nekad bjorken16 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bjorken16

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? bjorken#7741

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Namnet på min karaktär är Jörgen Svan och han pushar stabila 43 bast. Jörgen kommer från en liten by som heter Tallboda och nu ska han testa på storstaden. Han växte upp i ett litet hushåll där han spelade fotboll och hade proffsdrömmen som alla andra barn hade men det blev såklart inte verklighet. Morsan och farsan fanns alltid där för lilla Jögge och trodde att han skulle bli proffs i Norrköping men som sagt det hände inte för det var knäskadan som rullade in. Det krossade våran lilla Jögge men han tog nya tag och fokuserade på studierna och gymmet. Senare i livet valde han att studera försäljnings programmet för att bli mäklare och det har han jobbat som hela sitt liv men är nu redo på att testa något nytt. Jögge är intresserad av Fotboll och dokumentärer då han gillar kunskap och är en smart person. Jögge kan mer fotboll än någon annan då han bettar på fotboll och vissa skulle kalla det ett missbruk men Jögge kallar det att skoja till det i vardagen. Jörgen kan vinna och förlora ibland men hans goa personlighet gör att han alltid är glad ändå. Han är en av de skönaste personerna man kommer träffa och det kommer han vänner intyga om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en skön och bra rp då jag brukar göra roliga scenarion där båda parterna vinner. Jag gillar att prata med personer då jag är en social person. Jag körde på den här servern för typ ett år sedan och då minns jag hur man träffade många nya på piren och det var alltid något roligt som hände där.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man själv inte vinner i scenariot utan den andra eller dom andra vinner. Ett exempel på vad man inte ska göra är om några riktar vapen mot mig i en gränd och vill råna mig men jag springer iväg så spelar jag för min egen vinst + värnar inte om mitt liv. För att spela för motpartens vinst ska man låta dom råna mig även om jag vill behålla mina saker. Det gör att rpn blir roligare och inte förstörs.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst dom och några exempel är:

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på de flesta servrarna som strive, bryggeriet och unive. Jag har spelat i kanske 1 och ett halvt år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kopierad och utvecklad från min gamla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka