Nekad Bjork06 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ademdansk

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059148959/

Ditt Hex-ID: steam:1100001417fa09f

Vad är din discord tagg? Bjork#8387

Vem var det som bannade dig? Nayalou

Bild på banmeddelande: 1684778044565.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bilden av bannen sparades inte men den lyder: Mild Failrp i en dag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ställde mig i en korsning med min bil och blir rammad i 400km/h. Då därefter jag får ont i kroppen och de som körde på en i 400 var bara "yra" efter den hårda smällen. Och jag försökte prata och jag märkte att min vc inte var igång efter restarten så jag behövde kvickt starta om den men de var borta innan jag han sätta på den. Sedan tiitta jag till bilen och fick be bärgaren plocka upp den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de rpade varken bättre med att 2 av 4 i fordonet som rammade var bara lite"yra" och att min voice chat inte var igång efter senaste restart. Fick lite stress på mig att jag inte såg att den var igång då jag viste att en staff speccar oftast piren. Jag tycker bannen är fel men det är ju svårt för staffsen att se att min vc är avstängd sedan restart

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är då min första ban här och denna kan jag snarare ta lärdom av eftersom voice-chat var avstängt för mig och de kan inte jag direkt vara förberedd för

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Använda mig av me eller skriva ooc kvickt men vart inne på inställningarna under den tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Knappt, Eftersom jag hade vc problem om denna bannen. Kunde dock vara innan på ooc men prioriterade vc inställningen först

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart. Tjateri är fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka