Nekad bjork | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bjork.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024548300/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Björk

Vad är ditt discord namn? bjork#0829

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en ganska hård bakrund eftersom mina föräldrar lämnade mig tidigt i livet. Dem dog båda två av sjukdom. Jag saknar dem väldigt mycket, men detta stoppar mig inte att leva livet. Jag har i dagsläget inget arbete, men letar förfullt efter fulltidsjobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive för att jag är aktiv och har också en tanke om att ansöka till staff teamet. Jag antar att servern aktivt letar efter nya medlemmar, detta hjälper då eftersom jag vill joina och vara allmänt skön och hjälpa till.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har som sagt sett en massa klipp från gameplays på Unive. Jag ser att folket på Unive är allmänt sköna och sköter sig. Detta är något jag aktivt letar efter. En unik server med många spelare som är seriösa i vad dem gör.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via platformen Youtube och Twitch. Jag får dagligen en massa GTA V videos rekommenderade och en dag kom namnet Unive upp. Jag hade alltså aldrig hört talats om detta förut, men efter jag kollat på några få videos om detta så blev det väldigt intressant!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att komma in mer i karaktären och börja jobba som polis eller något annat.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på Unive skulle vara att möta en massa människor som man kan få kontakt med. Det hade också varit väldigt kul och intressent att få ett jobb som polis eller annat. Jag skulle säga att detta är mina mål, väljer att inte sätta för höga mål får jag är obekväm i det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda servern jag är med i nuläget.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top