Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024548300/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Björk
Vad är ditt discord namn? bjork#0829
Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär har en dissociativ identitetsstörning och ändrar personlighet ofta. Jag kan hoppa från en personligen till en helt annan, det gör min karaktär väldigt speciell och intressant.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Får att Unive är en aktiv server som verkar har många sköna människor och ett professionell staff team. Jag vill bli en del av detta fantastiska.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många sköna människor, har också sätt videos på youtube där dem verkar ha väldigt roligt.
Hur hittade du Unive? Via youtube, har sett många youtubers som gjort videos och stream om Unive. Verkade som en allmänt skön server och något jag vill be del av.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och komma in mer i min karaktär som mig själv.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Funderar på att bli del av staff teamet eller bara allmänt skaffa mig ett jobb eftersom det verkar intressant.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda servern i nuläget.
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Björk
Vad är ditt discord namn? bjork#0829
Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär har en dissociativ identitetsstörning och ändrar personlighet ofta. Jag kan hoppa från en personligen till en helt annan, det gör min karaktär väldigt speciell och intressant.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Får att Unive är en aktiv server som verkar har många sköna människor och ett professionell staff team. Jag vill bli en del av detta fantastiska.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många sköna människor, har också sätt videos på youtube där dem verkar ha väldigt roligt.
Hur hittade du Unive? Via youtube, har sett många youtubers som gjort videos och stream om Unive. Verkade som en allmänt skön server och något jag vill be del av.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och komma in mer i min karaktär som mig själv.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Funderar på att bli del av staff teamet eller bara allmänt skaffa mig ett jobb eftersom det verkar intressant.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den enda servern i nuläget.