Nekad Bj0rd1 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bj0rd1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bjordi Tahiri

Vad är ditt discord namn? shq1pe3

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Adam är en kille som kommer från Mitrovica Kosovo men bor i Sverige nu och har tre syskon, en äldre bror och två yngre systrar. Hans mamma och pappa flyttade till Sverige när Adam var tre år gammal och, Adam är nu 19 år och har flyttat hemifrån. Han gillade fotboll och boxning som liten och hade även potential inom båda sporterna men kunde inte fortsätta med dom eftersom, att det behövdes mer pengar till familjen. Eftersom att Adam bara var 16 när de behövde pengarna så kunde han inte göra så mycket, och det var då han kände att han behövde göra pengar på ett annat sätt. Han började med små grejer som att lämna väskor på olika ställen utan att veta av vad som fanns i dom men sedan så blev han mer och mer insyltad i allting och allting blev kaos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP miljö och hjälpa till att göra upplevelsen bättre för att andra som RP:ar, samt för mig själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag kan låta någon annan vinna eller dra av något för att göra scenariot och upplevelsen bättre även om det inte gynnar mig. Samt om det innebär att jag ''förlorar'' på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.ex. man ska ha respekt mot andra medlemmar och man ska inte kränka eller nedvärdera dom på något sätt, om man har en eller flera roller i ett gäng så som man inte använda sig av ett namna som anses som lalligt, kränkande eller oseriöst.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har RP:at ett tag innan och jag vet vet hur det mesta går till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka