Accepterad Björnripa | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnripa

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199470570515/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a056c13

Vad är din discord tagg? Björnripa#6970

Vem var det som bannade dig? Maze4k

Hur lång tid var din ban? 3 Dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Maze valde att banna mig pga att jag gjorde ett dumt och tråkigt beslut i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är polis och åkte på ett larm om butiksrånet, scenariot är bra och roligt till en början, sedan går gärningsmännens bil sönder och dem börjar springa. En av gärningmännen kom neranför motorvägen och restan var kvar på motorvägen uppe på en typ bro, Då åker en av mina kollegor ner och startar en jakt där han springer efter den sista gärningsmannen och då valde jag att skjuta gärningsmannen så att han skulle stanna utan att tänka på hur tråkigt det skulle bli och hur dålig rp det var. Sedan körs alla skadade och dem som mår bra till sjukan för att se så alla verkligen mår bra och kunna vårda dom skadade och då skickade Maze ett ingame pm till mig och bad mig hoppa support där han förklarade allting vilket jag uppskattar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, bannen var itne felaktig. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och det var väldigt fel. Jag brukar försöka tänka på att det ska bli roligt för båda partner men just denna gång var inte fallet så vilket jag fick konsekvenser för och scenariot blev inte alls lika roligt och intressant som det kunde blivit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inget minne av mina tidigare bans men jag har 3 tidigare bans och jag tar alltid lärdom av mina misstag så gott jag kan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta min kollega fortsätta sin jakt till fots och som jag borde gjort prioriterat dom skadade som behövde vård och omsorg för att kunna hjälpa dom så dom hade mått bättre och den sista gärningsmannen och dem som jag inte kunde vårda skulle få en större chans att fly därifrån vilket hade blivit mycket roligare för att vi då hade kunnat ställa hårda frågor på den gärningsmannen jag lyckades vårda för att kunna vå tag i hans vänenr genom ett följdscenario som förmodligen hade blivit roligare för båda då dem som lyckades fly behövde ligga lågt och vi behövde lyckas få tag i dem på något sätt vilket hade utvecklad bådas rp mycket och gjort alla följdscenarion samt det första scenariot roligare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Maze fick mig att tänka på saker från motpartens perspektiv vilket jag alltid komemr att börja göra för att göra scenarion så roliga och bra som möjligt så att man kan få t.ex de kriminella på servern att vilja rpa med med polisen och göra flera scenarion och på så sätt kommer det leda till att båda partner har det roligare i framtiden vilket jag hoppas på att det kan bli. Jag kommer alltid börja se saker från motpartens sida för att få det roligt för dem men samtidigt att jag ska hålal en högre rp nivå i framtiden eftersom att mitt skott från igår var extremt onödigt, speciellt som polis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka