Nekad björnp1 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björnp1

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198807241147/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? GB Glass#1086

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2022

Berätta om din karaktär. min karaktär heter björn Persson han är 22år gammal han har hatt det svårt i sin barndom folk mobba han i skolan och utanför för han hade mycket att gå igenom med sina förädlar han blev satt på hem för dom inte kunde ta hand om han dom hade det svårt med pengar och annat men sen i framtiden fick hans föräldrar bra jobb och björn kunde bete sig

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Trotts att jag inte har spelat så jättemycket roleplay tidigare så tycker jag att det är superkul och jag blev fäst för conceptet direkt. Unive är den bästa servern jag har spelat på, den är så realistisk och så många möjligheter finns och det är det som gör den så bra. Jag tror att jag ska bli medlem eftersom för att det blir roligare och kunna göra mer grejer som att skaffa ett riktigt jobb. För mig är det ett sätt att glömma bort verkligheten och leva ett helt annat liv i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill låsa upp Social RP hos alla. Att t.ex. när man ska ta ett ID kort inte bara går dit trycker på E och går därifrån. Istället så kan man tillkalla en polis som kan hjälpa dig att hämta och skriva på lite papper och sedan kanske ta ett kort på dig och sedan skriva ut ditt ID kort. Det utvecklar RP nivån så extremt mycket. Om man hade kunnat göra såhär på alla jobb så hade RP nivån varit riktigt hög. Många vill kanske bara att scenariot ska gå snabbt och enkelt. Men om RP:n ska kunna behållas hög så får man ha tålamod och fördröja scenariot lite så att det blir “utvecklat”. Detta är vad jag främst vill bidra med till Unive!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte bara ska spela för sig själv i ett scenario utan även för dom andra men e med i scenariot

Hur hittade du Unive? kompisar

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka