Nekad björnp1 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björnp1

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198807241147/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? GB Glass#1086

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2008

Berätta om din karaktär. Björn Persson är 22 gammal På fritiden har han ett stort intresse för Bilar och att driva företag. Till och med på fritiden så gillar han att driva sitt eget företag och se hur det växer. Tidigare i sitt liv när han bodde i en annan stad så ägde han 4 företag. Han har ägt: Mekonomen, Vianor. Han har genom sin tid som företagare lärt sig mycket om uppbyggnaden och socialiteten när man driver sitt eget företag.
Det gäller att vara med på varsomhelst och att ha tålamod.

har både bra och dåliga egenskaper som person.
Bra saker är att han är han är snäll smart stark

men ibland när folk sårar han kan han bli ledsen och arg för att när han var liten så lämnade hans pappa han
och björn var med i en bilolycka när han fyllde 20 så krocka han med en lastbil och voltade så han har lite ont i nacken

Och när björn var 15 så börja han sommarjobba på en bilfirma som heter falk han tjänade 70 kr per bil han lagade och sen när han fyllde 18 så tyckte hans chef att han var mycket duktig så att björn blev biträdande chef.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli mognare som många andra och få ett riktigt jobb nu jag har varit med många kompisar och varit med om många scenarion jag har blivit gissla till bankrån och annat Man utvecklar sin RP ju mer man RP;ar och kan ta efter jobben man har varit inom. och man kan dröja ut på scenarion

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill låsa upp Social RP hos alla. Att t.ex. när man ska ta ett ID kort kan man kalla dit polisen och så kan dom hjälpa dig för det är bättre rop

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för att vinna man ska spela för att ha kul det är ingen tävling

Hur hittade du Unive? ungefär 1år sen jag börja är inte helt 100% men mina vänner sa till mig kom igen vi börjar spela på denna servern för att typ cosmo drobz hellgren spelade då

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka