Nekad björnp1 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björnp1

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198807241147/

Ditt Hex-ID: Du är temporärt avstängd från Unive BanID: yvpter Anledning: Lallare Går ut om: 6 dagar 23 timmar 59 minuter Placerad av: Lucifer

Vad är din discord tagg? GB Glass#1086

Vem var det som bannade dig? Lucifer

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag blev avstäng för lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag höll på att lalla jävla massa och att det inte är okej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en annan kille höll på med varandra hos polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. dom gjorde rätt men jag tycker lite för lång ban

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte lalla

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att sluta lalla och bete mig som normala personer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Tycker du bör läsa om reglerna och gör en ny banöverklagan vid ett senare tillfälle.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka