Nekad björnen313 | Ban Överklagan (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björnen313

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094564347

Ditt Hex-ID: steam:1100001439c05fb

Vad är din discord tagg? bjornen313

Vem var det som bannade dig? JHN

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? därför att det såg fel ut att jag dök in i fikorna efter ett skottscenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade ett scenario vid vårat drogområda meth sälj där det kom en ensam grabb och börja skjuta oss jag blev i detta sceanriot skottskadad och hade lite hp kvar och rpade att jag behövde vård snabbt så vi 5 personer som va där hade kontrollerat vårat område då bestämmde jag mig för att kolla om han hade läkemedel det hade han och jag tog dom sen blev jag bannad för powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag som spelat på servern nått år såg inte detta som fel då jag hade kontrollerat området och behövde läkemedel men jag förstår bannen 100 procent då folk är som dom är idag men jag gjorde detta endast med ett bra rp syfte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har många bans då jag lärde mig rpa på denna servern och har gjort många fel i mitt förflutna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kanske kunnat vänta lite längre sen ta mina läkemedel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man aldrig ska loota under skottscenarion villket jag inte gör eller gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, du kommer behöva utveckla mer på frågorna Hur hade du kunnat gjort annorlunda? och Har du lärt dig någonting efter din ban?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka