Accepterad björnen313 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björnen313

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094564347/

Ditt Hex-ID: steam:1100001439c05fb

Vad är din discord tagg? BJÖRNEN#4847

Vem var det som bannade dig? 320master

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? därför att jag la mig ner på ett orealistiskt som påverkar rpn på ett dåligt sätt för att som karaktären gjorde är fysiskt omöjligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var i en skottlosning vid humane labs sen var jag fast bakom en liten box typ sen så stod det en kille på taket över mig så om jag stod rakt så skulle jag dö så då var jag tvungen att gå ner på något sätt då var min första instinkt att trycka på g för att lägga mig ner men jag gjorde det på ett dåligt sätt som är powergaming och sunt förnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban då felat helt var mit tfel. jag gjorde felet och det står jag för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för innan var jag problem och är bannad för det flesta men nu försökar jag satsa mer på själva rpn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? klickiat på ctrl och gjort det bättre och mer realistiskt en att flyga ner så att halva min kropp är i en väg

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att altid tänka på hur man amvänder sig utav emotes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka