Nekad Björnen | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? skitpaenbrobit

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Johansson och är 28 år gammal samt har ett intresse för bilar framförallt lite äldre bilar och vill helst jobba med bilar i en verkstad i framtiden. Björn är en väldigt bestämd och smäller till när det väl gäller. Hans känslor är anpassande, framförallt humöret. Generellt sätt så är han en person som bryr sig mycket om folk samt så är han och lugn. Björns föräldrar vad där emot inte som Björn. De var jämnt sura på honom, gjorde taskiga saker. De kunde inte ta hand om Björn helt enkelt. Därmed valde Björn att flytta hemifrån vid 14 års åldern. Björn bodde då på gatan för att han inte hade ett jobb att försörja sig med. Efter ett par veckor tröttnade han på att leva på gatan, han bestämde sig för att flytta in på barnhem och där fick han den behandlingen han alltid hade önskat att ha fått av sina föräldrar. Att han flyttade in på barnhemmet resulterade i att han fick en bra uppväxt resten av sin barndom och nu lever lyckligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med långdragna scenarion och hög rp nivå. Jag kommer inte heller bara gå för att vinna alla scenarion utan låta båda parter ha en chans att vinna själva scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska utföra scenariot på ett sätt där båda parterna har en chans att både förlora och att vinna. För att huvudsaken i ett scenario är att man ska ha kul, inte vinna. Det kanske blir lite extra kul ifall man vinner men jag anser att man ska inte påbörja ett scenario ifall man vet att man kommer att bli arg ifall man förlorar ett scenario. Detta är ett exempel på hur man kan utföra ett bra och roligt scenario. Ifall man gör ett butiksrån så ska man inte ta en bil som toppar 600 som är helt fastklistrad utan då kan man ta en bil som kanske toppar runt 350 och inte är klistrad eller liknande. Ifall man då tar en bil som går ungefär som polisbilarna så blir det mycket roligare får båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom youtube och så har många utav mina både irl och vänner över internet rekommenderat just denna server.

Nekad, ogiltig födelsedatum!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka