Nekad Björnen | Ban överklagan [Nwllye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877124199/

Ditt Hex-ID: 110000136a62667

Vad är din discord tagg? zzzzzzz#8037

Vem var det som bannade dig? Nwllye

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Problemspelare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ifall jag ska vara helt ärlig vet jag inte själv. Han sa i support att jag inte lärde mig från mina bans vilket jag inte förstår mig på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett scenario som skedde där några snackade skit om våran mc klubb och smutskastade oss helt enkelt på trygghansa. När han som då gjort det springer iväg en bit utanför trygghansa så skjuter jag honom i huvudet för att han hade snackat skit om våran klubb.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personligen tycker jag att det var en felaktig ban då jag inte gjorde något större fel under scenariot jag blev bannad. Jag sköt honom och stack snabbt och smidigt, råkade dock göra ett litet misstag vilket var att jag hade kvar västen på mig fast det har vissa irl också så egentligen var det inte ett jätte stort misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming, jag och min kompis körde runt i en volvo på motorvägen och svängde höger sedan vänster och höll på så. Efter en stund av att vi hade gjort sådär så voltade vi med bilen och vi hoppade ut ur den som att ingenting hänt. Redan då förstod jag att man ska rpa på skador fast det var ett misstag utav mig att inte göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte faktiskt, hade kanske kunnat kidnappat honom fast jag tyckte att skjuta honom var en ganska bra ide så att man lär sig efter sina misstag och att man inte ska smutskasta en mc klubb.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja inte direkt, tyckte inte jag gjorde något fel med att skjuta utanför trygghansa vilket staffen tydligen tyckte. Jag ser ingen större fel i det men vi alla har olika åsikter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag!

Du förstår inte anledning, du har fått 45 bans varav 6 indragna krim roller.

Du lär dig inte av dina bans, du är sjukt otrevlig mot mig i support. Du har ej lärt dig från denna ban heller så som du skrev själv.

Vill att du väntar ett tag till med att lämna in en överklagan tills du insett att du gjort fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka