Nekad Björnen | Ban överklagan (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877124199/

Ditt Hex-ID: 110000136a62667

Vad är din discord tagg? zzzzzzz#8037

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Problem

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att staffs valde att banna mig var antagligen för att jag var delaktig i en discord server. Discord servern var uppbyggd på så sätt att många personer satt där och metade. Ett exempel är när någon dör och ska bli dumpad, då kan de sätta på liven så kommer 10 pers dit direkt och börjar skjuta. Detta leder till stora konsekvenser för servern och förstör även för servern rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte riktigt ihåg in game vad som hände precis innan jag blev bannad men lite innan jag blev bannad så var det ett servermöte, där talade de även om hur de skulle försöka få bort alla problemspelare och därav åkte jag. Jag ansågs som en problemspelare och det förstår jag till 100% för om jag ska vara helt ärlig har jag inte rp:at jätte bra på sistone. Jag har varit i alldeles för mycket skottlossningar osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig från staffsens sida, jag har gjort väldigt mycket misstag inom mitt rp:ande och så har jag även förstört en del för servern med mina tidigare handlingar. Jag har nu insett i efterhand att det jag gjort har varit väldigt dumt samt korkat. Jag hoppas på att jag kan få en till chans utav er i ledningen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming, jag och min kompis körde runt i en volvo på motorvägen och svängde höger sedan vänster och höll på så. Efter en stund av att vi hade gjort sådär så voltade vi med bilen och vi hoppade ut ur den som att ingenting hänt. Redan då förstod jag att man ska rpa på skador fast det var ett misstag utav mig att inte göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att ha tänkt efter sedan början när jag rp:ade. Mitt rp:ande i början på unive var ändå helt okej, det var en del sociala scenarion och mycket färre skottlossningar. Jag har börjat inse att mitt rp:ande just nu är faktiskt kasst. Det är riktigt illa för servern att ha folk som mig på servern. Fast jag är villig att förbättra mig och hoppas på att ni kan låta mig få en chans också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, vilket är att man inte ska skjuta i onödan. Jag har tidigare suttit uppe på stora scenen och bara skjutit folk som kommit upp dit. Ifall jag ska vara helt ärlig vet jag inte hur jag tänkt när jag gjorde dom handlingarna samt scenariosen. Jag ber om ursäkt för mina tidigare handlingar och jag ska verkligen försöka förbättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag!

Permanent bans görs vid tråden som heter permanent ban inte i temporär ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka