Nekad Björnen | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877124199/

Ditt Hex-ID: 110000136a62667

Vad är din discord tagg? zzzzzzz#8037

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 12dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Powergaming samt ljuger och fördröjer vårat arbete

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde något som är strikt emot reglerna vilket är väldigt dumt för att alla vet att de kommer att resultera i ban osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi var vid pengartvätten och sedan började vi få skott mot oss, jag hoppar in i min bil och kör iväg lite. Efter ett par sekunder kommer jag tillbaka och kör in i bilen som skjuter och dom åker ner från ett stup och deras bil går sönder. Sedan började mina grabbar rikta/skjuta och efter detta blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, varför? Jo det är för att det var jag som gjorde fel och inte staffsen. Det var väldigt fel från min sida vilket jag ber om ursäkt för.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming, jag och min kompis körde runt i en volvo på motorvägen och svängde höger sedan vänster och höll på så. Efter en stund av att vi hade gjort sådär så voltade vi med bilen och vi hoppade ut ur den som att ingenting hänt. Redan då förstod jag att man ska rpa på skador fast det var ett misstag utav mig att inte göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är la att bara skjutit tillbaka mot dom som sköt mot oss eller dragit där ifrån och inte ens deltagit i scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och det är att man inte ska köra in i folk med mening för att det kommer att resultera i att man får en ban (powergaming).

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag!

Hej @Björnen på tanke med din historik och dina bans så borde du VERKLIGEN vettat bättre. Du påvisar inte direkt att du lär dig utav dina bans. Jag tycker du kan vänta ut din ban, eventuellt skriva en ny ban överklagan om några dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka