Accepterad Björnen | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877124199/

Ditt Hex-ID: 110000136a62667

Vad är din discord tagg? zzzzzzz#8037

Vem var det som bannade dig? Adam.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: OIPHDN2N7Y5.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag inte varit speciell seriös i mitt rpande, Jag har lärt mig en rejäl läxa av allt, Vill mer än gärna komma tillbaka till servern och visa att ni faktiskt kan ta mig seriöst. Jag ångrar mig extremt mycket och är medveten om att jag bidragit med dålig rp för servern. Jag som erfaren bör veta bättre med tanke på att jag spelat på servern länge. Staffsen gör rätt i att banna mig med tanke på de scenarion som jag gör fel i, Jag kommer förbättra mig och jag kommer vara bra förebild för servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt innan jag blev bannad var att jag och en kompis satt uppe i en bil på stora scenen, Vi tog över området för att vi skulle sälja, Från ingenstans kommer GSF i en bil och dem frågar vad vi gör där och de. Vi säger bara att vi tänkte sälja men ifrån ingenstans hoppar föraren ut och riktar på min kompis, Jag bestämmer mig då för att hoppa ut och skjuta ner han för att han inte kollade åt mitt håll. Jag vet att man ska använda sig i utav FEAR RP, I verkligheten om man skulle bli riktad av en shotgun så skulle man inte hoppa ut och skjuta den personen, Jag har lärt mig av mitt misstag och förstår att rpn förstörs på servern när man inte följer reglerna men jag kommer bättra mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen enligt mig var helt rätt, Jag själv har inte bidragit med med bra rp till servern så jag förstår varför jag blir bannad, Jag har tänkt igenom det jag gjort och är extremt besviken på mig själv för jag är erfaren inom rp så vet hur man rpar, Jag hoppas ni kan ge mig en chans till för jag ska förbättra mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming, jag och min kompis körde runt i en volvo på motorvägen och svängde höger sedan vänster och höll på så. Efter en stund av att vi hade gjort sådär så voltade vi med bilen och vi hoppade ut ur den som att ingenting hänt. Redan då förstod jag att man ska rpa på skador fast det var ett misstag utav mig att inte göra så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort mycket mer annorlunda, Först så hade jag kunnat FEAR RPa i fler scenarion, För det är en av dem viktigaste reglerna, Sen så kan jag börja tänka en extra gång innan man gör något, Det finns mycket man kan göra annorlunda för att inte bli kallad "problemspelare" Men just i detta syfte så var det ju de flesta scenarion som förstörde för min del, Om ni ger mig en chans till så lovar jag att rpn ska bli bättre ifrån min sida.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag vilket är att man alltid ska tänka klart innan man gör en handling. Ifall jag nu ska göra en driveby så ska jag innan tänka på att jag inte ska först åka förbi och skjuta och sedan vända om igen för att skjuta ännu mer. Jag ska tänka på att inte skjuta första skottet och inte gå för att döda personen utan att kidnappa personen istället (beror på situation).

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Ban anledning: Undviker support. Men jag antar att Adam. menade att jag skulle vara bannad för "problemspelare" och inte "undviker support" eftersom att han förklarade det i min pm. Har runt 58 bans totalt tror jag, vet att det är riktigt illa men en del är även dubbel bans eller trippel bans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka