Accepterad Björne24646 | Ban Överklagan [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björne24646

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? waltergibb

Vem var det som bannade dig? eslplund

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-23 185240.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? nån grabbs stash vart lootad. nån minut efter så gick jag in i mitt stash och då ser de ut som att jag lootar hans stash men i loggsen ser man att de ör min bil med mitt regg nummer som bevis att det inte var jag som loota nått stash. han som lootade stashet erkännde i support men de stod inte i loggsen att de var han för han inte var med i dcn. men i support så visade jag min karktär och gick igenom alla mina bilar och visade att jag inte hade det som blev lootat. Tycker det är synd att bli felaktigt bannad nån dag in i jul lovet, skulle precis köpa Krim men så var jag bannad såhär riktigt surt må jag säga. Men alla gör sina misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in i mitt stash för jag var taggad på att köpa krim så checkade mina vapen lite snabbt för att lägga in dom så quitade jag och så blir jag tillkallad till support. och i support visade jag min karaktär och mina bilar. bevis att de inte är jag är att det är min bil jag lootar ifrån och så det är mitt regg nummer och så han som lootade ett stash han qwuitade typ 5 minuter innan mig de stod i loggs också. på klippet ser man att de inte heller är jag. Dom staffsen i support tyckte att jag lät lika dant som han som lootade ett stash men det tycker inte jag. Bevisen på att det är jag finns inte. Det jag fick se var loggsen när de stod att jag tog vapen från min egna bil med mitt regg nummer och ett klipp där man ser att de inte äns är jag i klippet det var det dom utgick ifrån och kommer tappa de helt om jag har indragen karaktär har köp bilar för flera miljoner och nån mille på banken, får jag indragen karaktär över detta som till och med är felaktigt då tappar jag de helt asså. Men vill säga förlåt för min attityd i pm att jag skrev med caps på var bara piss lack för jag blev bannad och indragen medlem för något jag inte gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen som är felaktig. Bevisen som finns är loggs där det står att jag tar ett vapen från min egen bil med mitt regg nummer. Samt ett klipp där man ser att de inte är jag. Man såg tydligen inte i loggsen att det var dualgaming som lootade stashet för han it var med k discorden men han erkände i support att det var han. Så denna ban är felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vart bannad tidigare för jag loggade men har tagit lärdomar från de så de har aldrig skett igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet faktigst inte men aja de jul idag så god jul. Hoppas alla är snälla idag då de är den 24dec vilket är jul och då ska man vara snäll

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte vad jag ska ha lärt mig då denna är felaktig men alla gör sina misstag . god jul alla som läser denna!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a. GOD JUL! alla som läser denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka