Nekad Björne | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nas.

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
27
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198175421289/

Vad är ditt namn i verkligheten? Thor

Vad är ditt discord namn? THOR#4809

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Föddes i Syrien och hans Pappa Jobbade olagligt med droger och hans Mamma Hadde inte ett jobb men när Björn var liten så hände en sak som barn inteska få upleva i livet hans Mamma var otrogen med en annan och det gjorde att när Björns Pappa var ute på gatorna och jobba så var hans Mamma hemma med sin nya man och det fick så klart Björn syn på så han gick rackt till sin pappa och för klara allt han visste och då blev inte Pappan glad så han gick hem och hota sin mamma och döda den andra manen och då blev Björn rädd och sprang där i från Björn vet inte vad som händde med sin Mamma om hon dog den natten eller om hans Pappa dog eller om måda dog det vet inte han. så han fick tur och kunnde tjäna ihop pengar som sin Pappa gjorde och då hadde han råd med en flyg biljet till sverige. När han var i sverige så visste inte han var han skulle gör för i hans barn dom så hadde han inte kunnat tängt på not mer en droger och hans mamma och pappa den kvälen och manen som dog det var bara slut kör i huvudet på lilla Björn så han visste inte vad han skulle jobba med han hadde bara jobbat som att sälja droger så att han visste inte vad det fanns för jobb i sverige så han försökte att köpa ett luft gevär och sälja och det som han fick på tanken var att sälja vapen och det lädde till att han blev kriminäl som hans Pappa var en gång i tiden och Björn trodde det var ett jätte bra jobb för man tjäna mycket och han tyckte det var soft att jobba så men en dag blev han grippen av polisen och i fängelse så blev han ganska bra typ up fostrad och tängte att det fans nåt annat att jobba med och när han sökte up lite om det när han hadde kommit ut so märkte han att det fanns ett stort utt bud på jobb som han aldrig visste Så han blev vädigt för tjust i bliar och tänte att han skulle vilja jobba på meckaniker och han för sökte och för sökte men det gick bara skit varje gånga han gick på interjuv men han gav aldrig upp När han var utte på promenad så stöte han må en som hätte JEJE och blev vän med han och dom var till samans och JEJE hadde några vänner som Björn Börja hänga med Dagarna gick uttan att gå på några mer interjuver men en dag sa han till sig själv nu ska jag ha det har jobbet jag älskar ju bilar så mycket så nu ska jag ha det...

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tycket att det är kul att rpa och jag vill bi dra med roliga scenario när folk är med mig och jag tycker många spelare är seriösa på multistaden så jag vill fortsätta att spela på servern men jag vill ha ett lite störe utt bud på jobb

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker servern är seriös och som alltig finns det några lallare men dom bryr jag mig inte så mycket om men det finns ochså mycket seriösa spelare och jag tycker att det är många som får mig ett gott skrat jag ser inte så ofta folk som slå och håller på att tjata om att dom ska döda folk eller folk som inte är i rp värden och snackar om discord eller klicka på f3 eller nåt sån och jag är ute efter en server som dena.

Hur hittade du Multistaden? 2 av mina gammla vänner från lång tid tillbacka spelar på den och jag vill lära tjäna flera folk

Vad har du för mål med ditt rollspel? Med att få folk att ha kul och bjuda på ett gott scenario och att allt inte handlar om vapen och droger och olagliga saker och att folk har kul när dom är med mig

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka