Nekad Björne | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nas.

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198175421289

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mit steam namn fiskmun jag vet inte exakt när jag blev bannad men mellan 15:30 Tror jag

Vad är din discord tagg? THOR#4809

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: rdm ~| Goggle |. Återstår: 19 dagar 23 timmar 30 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råka slå till en person som några andra hade slåt på sen skulle jag skriva i chaten så då skulle jag klicka på T men sen råka jag klicka på R så perssonen dog

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det varnågra som bråka sen sprang jag efter för att kola och då burga dom slås sen så skulle jag skriva i chaten och då skulle jag klicka på T men råka klicka på R i stället så jag råka slå dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det kan varit ett fel att dom banna mig för jag klicka fel men det kunnde inte dom veta

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad inan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte försöka gå in i chaten för d¨skulle jag inte ha råkat klicka fel så en av dom dog

Har du lärt dig någonting efter din ban? att titta ner på tangentbord när jag ska klicka på något specielt t,ex som att gå in i chaten

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka