Nekad Björne | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nas.

Icke Medlem
Meddelanden
124
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199437891759/

Ditt Hex-ID: 11000015812c8af

Vad är din discord tagg? Nas#5033

Vem var det som bannade dig? Vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-03-26 202935.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror Vo11ce banna mig för att han trodde att jag stream snipade nån grabb som jag inte hade nån aninng om vem det var. Och vi hade innan sagt jag och min kompis att vi skulle göra lite person rån och sen såg vi en dhl buss och vi gick bara för första bästa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag och min vän hade valt oss för att göra lite person rån och vi kör runt och letar lite efter nån bra vi kan ta då vi får syn på en dhl buss. Vi bästmer oss för att fråga hur jobbet går och inge mer med det sen åker vi efter i en lugnt takt för att se var han åker, Och vi valde att vi skulle ta han om han åkte till nåt gömt område dar det skulle passa bra att ta han som han då gjorde. Då bästmer vi oss för att ta då vi riktar på han och säger att han ska hoppa in i bilen, Han hoppar in och vi åker iväg till ett garage dar ingen kan se oss eller höra oss. Vi säger till mannen att han ska ta upp sinna händer då han inte göra det och sen kommer det nån moddare och skjuter ihjäl mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban då jag och min vän bara gjorde person rån och då letade efter nån att ta och sen att vi hittar en person, Fattar inte rikitgt felet?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har kört för länge sen sen typ början av 2021 och kört lite gran och slutat och börjat igen osv men det stor dock att min stenaste ban är för 3 månader sen då jag inte han nåt minne av att jag har blivit bannad och senaste gången jag körde var sport låvet för 1 år sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tycker själv inte har jag har gjort nåt fel utan att det typ blev ett miss förstånd efter som att vi gjorde person rån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja tror typ inte det då det var en felaktig ban och jag inte har gjort nåt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes fattar. Obs gjorde en ny ban överklagan har för att jag märkte att den innan hade jag skrivit på tillfäliga ban över klagan och den har är permanent.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka