Nekad Björnbäret | Medlem ansökning [Dripper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnbäret

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199008427419/

Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad är ditt discord namn? Björnbäret#5942

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas Olsson och är 20 år gammal, han har bott i en förort som heter Hammarkullen . Andreas föräldrar är kriminella sen långt tillbaka. Ove hade taskiga betyg i skolan och han ville följa sina föräldrars fotspår och bli kriminell. och han blev känd inom maffian ALI khan familjen och börja sälja/ langa droger och vara gäng kriminell och döda personer sen så blev han tagen av polisen och prata med polisen så ledaren sitter i fängelse. Och han har flyttat från sin förra stad och har flyttat hit och har bytt namn och allt han har ingen kontakt med sina föräldrar över huvud taget då hans föräldrar inte gillar han längre och vill döda han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem då jag vill öka ut min gräns för RP och ansöka om ett jobb tex som polis eller bilfirma och jag kommer göra roliga minen i servern och sedan ansöka om Staff på servern då jag tycker om servern. sen så hade det varit kul så jag kan göra roliga senarion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om seriös rp och unive har varit ett ställe där jag har hört mes positiva saker som att dom har hög roleplay och man kan utöka sin rp här :)

Hur hittade du Unive? jag spela på servern när den hete mulistaden med mina vänner och sen gick min dator sönder och min dc hackad och lämmna alla mina servar

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt skapa roliga minen och ha kul medans man rollspelar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? hög rp ha roligt och skapa minen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka