Nekad Björn_Högström | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Björn_Högström

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Michelsson

Vad är ditt discord namn? ohman1647

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Högström. Han är väldigt intresserad av bilar och en av hans favorit bil är bmw i8. När Björn växte upp så dog hans mamma i en bilolycka och hans pappa var aldrig där för honom så han hamnade i ett foster hem vilket han inte gillade väldigt mycket han var väldigt stökig i mellanstadiet och högstadiet men han fick ändå bra betyg han hade väldigt många vänner och har 2 bröder som heter Fredrik och Tomas. Sedan när han blev 25 år träffade han sin pappa och fick lära sig att han heter Jans Högström men de blev aldrig väldigt bra vänner. Efter 1 år började han dricka väldigt mycket för att han inte mådde så bra vid tillfället men hans familj hjälpte han sluta att dricka. Björn har alltid varit väldigt snäll och omtänksam men han blir arg ganska enkelt. Några av han favorit aktiviteter är att vara på torget med sina bröder och köra runt i stan. I år fyllde Björn 54 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till mycket noga rp och mogen rp. Jag kommer också bidra till rolig rp och inte förstöra för andra. Jag kan all regler och kommer spela inom dom så att servern får så bra rp som möjligt. Jag kommer ta rpn väldigt seriöst och kommer inte lalla runt. Jag kommer också bidra till social rp. Jag kommer vara väldigt aktiv på servern och kommer nog vara inne på servern varje dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska köra på servern bara för att vinna. Man ska inte vara självisk under scenarion. Och att man ska inte bara tänka på sig själv under ett scenario. Ett exempel är att man ska tänka på den kriminella sidan och polisens sida i scenariot.

Hur hittade du Unive? Via TikTok och vänner.

Tillbaka