Nekad Björn_Högström | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björn_Högström

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Michelsson

Vad är ditt discord namn? ohman1647

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Björn Högström är 54 år, han har inte en speciell röst eller något sånt men håller på att kollar på voice chainger, han som person är glad och omtänksam, kan bli arg men jobbar på det. Han hade en helt vanlig uppväxt i Norrland som tur va i.
Han har ett intresse av bilar sånt men också polis, han har alltid velat bli det, han flyttade Söderut för att utbilda sig och bli det men man behövde vara medborgare och därför blev han byggare men är inte nöjd med det så jagar fortfarande att blir polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska inte bara hjälpa de som är ny in flyttade i staden med att visa vart de kan skaffa jobb, och rekommendera jobb, vart de kan köpa mobil, och vart banken ligger, utan jag ska också göra staden roligare och verkligen vara realistisk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska göra det roliga och realistiskt för båda parterna. Man ska inte bara spela för att vinna eller för pengar, utan också ge motparten en chans och samma möjligheter.

Hur hittade du Unive? Tiktok och Rekomendationer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka