Nekad björn559 | Ban överklagan [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björn559

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198121944179/

Ditt Hex-ID: 110000109a30473 (Hex)

Vad är din discord tagg? PG#6878

Vem var det som bannade dig? secretM

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är permanent bannad för att jag har tagit mig in i servern när jag varit inne. Det har varit något fel med mitt namn PG som de tydligen inte gick att banna

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning. Jag har säkert gjort något fel då de skulle bannat mig innan från vad jag har hört men har aldrig fått reda på varför de skulle banna mig i första tillfället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och köpte en bil på bilfirman och så blev jag bannad från ingenstans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban men jag vet dessvärre inte vad jag har gjort eller varför de skulle banna mig vid första tillfället.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning, men staffsen skulle kunna gjort det annorlunda genom att prata med mig vid första tillfället då jag tydligen skulle bli bannad för något fel som jag inte vet om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka