Nekad Björn231 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björn231

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198821891256/

Vad är ditt namn i verkligheten? Björn

Vad är ditt discord namn? Pluto#2304

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag växte upp i en fattig familj utan dusch och spis ugn. och tyckte att det var orättvist att alla andra var så rika och hade ett nice liv. Mitt var raka motsatsen ville ta livet av mig redan som 14. Alla i skolan tyckte jag luktade vidrigt och att jag var ful och hade fula kläder för dom hade hål i sig. En dag hittade jag 60kr på marken. Mamma och pappa fick pengarna och köpte trisslotter. Som vanligt förlorade vi på den första men på andra gjorde vi raka motsatsen. Vi vann 3.5 miljoner kronor. Hela mitt liv förändrades. Jag köpte fina kläder vi köpte ett nytt hem där det fanns en dusch spis ugn och kändes som att mitt liv var komplett. Jag sökte jobb för att kunna bli rikare och betala hyran och köpa andra fina saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag känner många personer på den här servern och det ser ut som en bra server som jag kommer lägga nåra timmar på

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Stor server och finns alltid något att göra

Hur hittade du Unive? Serverlistan eller en ad

Vad har du för mål med ditt rollspel? Köpa bilar och förhoppningsvis bli polis

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa vänner ha good vibes

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka