Accepterad Björn231 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björn231

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Björn

Vad är ditt discord namn? Pluto2304

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2007

Berätta om din karaktär. Jag är 23 år gammal. Jag heter Björn Andersson. Hela min familj har varit poliser och jag känner att jag vill gå vidare med polisiära i familjen. När jag var 14 år så fick jag åka med min mamma och pappa ut i tjänst, jag fick lära mig hur man jobbar och sköter sig på jobbet. En dag var det ett rån som jag såg och jag lyckades stoppa en av dom medverkande i rånet. Sen när jag blev 18 så började jag studera inom polisen. Jag satt och kollade på YouTube på polisjobb för att lära mig mer om polisen och hur man gör saker. Till slut fick jag gå vidare till polishögskolan där jag fick lära mig det mesta inom polisyrket. Fick lära mig snabbhet styrka smidighet och mod. Jag ville bli polis för att göra staden säkrare och att alla invånare skulle kunna känna sig mer trygga än förut, Stoppa kriminalitet och annat. Jag var nästan alltid lätt lärd och kunde tänka ganska smart ibland. I skolan när jag var yngre så blev jag mobbad för jag var ganska nördig för att jag ville få bra betyg så att jag skulle ha bättre chanser för att bli polis för det var mitt dröm Job. Till slut så fick Björn en intervju på polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till är en bra sida av rp där jag bland annat skapar scenarion som är roliga för båda parterna. Jag kan tillföra min fritid till att spela på servern, Bra och seriös rp, Vara snäll mot alla i Communityt så det kan växa och Utvecklas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja man ska bidra med en form av rp som gör det kul för båda sidorna. Om man t.ex är i ett snutjag så ska man som både krim och polis bjuda på ett lång och bra scenario som är kul för alla som är med i det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, t.ex Suntförnuft att man ska tänka logisk, hade jag verkligen kunnat köra min bil ner i vattnet och använda den som en ubåt. Powergaming Om man krockar i höghastighet så kan man liksom inte springa där ifrån som ingeting skulle ha skett utan man måste helt enkelt rpa på sidan skador, samt när man rpar på sina skador så skapar man scenario för sjukvårdare villket bidrar till deras rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jo men det har jag. Har sen tidigare spelet på ett flertal servers några exempel är bryggeriet nolife sjöstaden och många flera.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer och tänka på.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka