Nekad björn121 | Medlem ansökning (Scizzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björn121

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? lulle14

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: björn svensson 15 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal, ambitiös, nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: björn växste upp i mycket skit och dåliga gäng och nu ha han rest till en ny stad och ska få nystat på sitt liv och skaffa jobb och nya kompisa

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att rp kan bli bättre och att kan göra att folk sluta lalla och sprida glädje i servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha kult i ett sonario och ifall en kriminel rikta vapen och säge ta upp händerna då ta man upp händerne och inte springer iväg

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte vad jag kommer ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man döda någon med en bil, mnta gaming att du sitter i dc och han säger att han ha blivit tagen av polisen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag ska få servern att få ett bättre samhelle. Jag är väldigt omtänksam och är väldigt arbetsvillig

Nekad.
Anledning:
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

Du får ansöka igen om 24timmar.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka