Nekad björn121 | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

björn121

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lulle14

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Björn svensson 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, mogen och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Björn var en väldigt bra glädjespridande som hade mycke energi men när han växte upp gick han fel väg och hamnade med fel personer han snodde bilar och snattade från coop så han valde att börja gå rätt väg igen så han flyttade till unive när han flyttar till unive vill han lära känna ny kompisa skaffa jobb och bli framgångsrik och sen vill han skaffa barn och familj han är fast bislut att inte gå fel väg igen han ska bli ett bivis att resa sig igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att servern rp blir bättre
jag kan bidra med att skapa bättre scenario och göra så det inte blir lalliga
Jag kan hjälpa folka att blir mer efari i rp
jag ska sätta mig i spännande situationer och skaffa roliga utmaninga

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte behöver vinna scenariot utan att det ska vara roligt och bra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte vad jag kommer ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ar Rp. Det betyder att man ska värna om sitt liv. om någon riktar en pistol mot mig så kan jag inte strunta i det, jag måste rollspela som om det hände på riktigt. VDM, betyder vehicle death match, man dödar någon med ett fordon. Powergaming, det är när man spelar orealistiskt, man kör ett fordon i 300 km/h högst upp på ett berg och kör sedan ner för ett stup med flit.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt glädjespridare och arbetsvillig och jag vill ta unive på riktigt nu jag har tidigare spelat på servern och skulle vilja komma till baka igen

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av:

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka