Ej Antagen björn stryparn | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? davan777_16447

Vad är ditt Hex:ID 1100001717ec3c0

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. helger vid 10:00-23:00 lov 12:00 1:00 arbetsdagar - skoldagar 15:00-21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat på den här severn i nästan ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 bans en var felaktig. file:///C:/Users/johej/Pictures/Screenshots/Screenshot%202025-07-06%20211911.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hålla koll på spelarna och ser till att dom gör ett bra rp också att hålla koll på att dom inte bryter mot någon av unives regler. om en server vakt ser att någon bryter mot reglerna så kommer spelarn få en kick eller ban det beror på mest vilken regel den bryter t.ex om någon är racistisk mot någon så får dom en pban eller en svban. om någon bryter mot en regel men ingen staff såg men en annan spelare såg det så raporterar dom det och skickar klipp till en staff som får sköta jobbet. staff rollen är för folk som vill ta hand om servern och hålla den trygg.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill kunna hjälpa staff teamet mycke mer och att ta hand om unive servern. jag vill kunna ha koll på alla och se till att dom gör saker rätt samma sak med dom nya spelarna på unive och kunna hjälpa dom rpa mycke bättre. (jag tror att server vakt kommer va en bra roll för mig)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när jag pbannar eller svbannar en person utan anledning. om jag tillexsempel gör det så får jag min server vakts roll indragen av staff.

abuse är när jag abusar min roll som server vakt i unive t.ex jag spawnar in massa vapen och pengar till mig själv och börjar hota folk att jag ska ge dom en pbann eller svbann

Senast ändrad:
låt han bli server vakt han är skit snäll och han är riktig bra människa

Skriv rätt discord namn, de som heter davan777 hos Unive har ej medlem, var snäll att tagga mig i generllt chatten! @björn stryparn

MVH: Gonzi110

Roller.
💳Verifierad
🪪Medlem
🎓Helper
🕘Servervakt ansvarig
🎧Support Ansvarig
🎭Event Ansvarig
🔪Kriminell
👨‍⚕️Regionssjukvården
👨‍⚕️Rekrytningen Sjukvården
👲Securitas Ledning
👲Securitas
👲Securitas Rekrytare
👩‍🎓Jobbstyrning
☠️
🔴Dirty Bastards
☠️🔴Dirty Bastards Prospect
🔥Server Booster

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka