Nekad Björn Ström | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björn Ström

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199087521175/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Spenzy#6688

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Björn Ström har tidigare varit kriminell men nu har han flyttat till staden för att börja om på nytt. Björn vill försöka vara en god medborgare men han saknar kriminaliteten och spänningen i det. Björn kan inte bestämma sig om han vill vara en god medborgare eller kriminell så han står lite i mellen. Björn är en god hjärtat person som hamnade fel innan han hamnade i stan.
Björn är 34 år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att jag tidigare har varit medlem och jag har samt en väldigt bra rp och kommer bidra med en bra stämning till servern. jag är väldigt bra på att ta hand om olika situationer och jag kommer fortsätta med att hålla igång min Rp och utveckla den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rpa seriöst och inte lalla sen rapportera lallare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa på så sätt att andra personen vinner scenariot. t.ex) om man hotar dig med pistol eller nåt ska man vara rädd och rp för att överleva.

Hur hittade du Unive? igenom polare och körde på unive för länge sen.

Nekad, endast 1 ansökan. Vänta 24 timmar innan du kan ansöka igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka