Nekad Björn Skogsson | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ditt discord namn: 11.lucas

Ditt Hex-ID: steam:1100001632faf74

Vad för typ av beslut gäller det? Staffsen drog min krim, de banna även mig i 20 dagar samt höjde de priset till krim från 200kr till 360kr.

Vem/vilka tog beslutet? Sickan och realpaolo23

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att jag lämnade spelet och kom in igen cirka 10 minuter efter att jag hade dött, och jag har skrivit mina anledningar här under.

Hur är beslutet felaktigt? Jag har ganska många anledningar. För det första så tänkte jag inte att det inte räknades som ett scenario eftersom att det hade gått runt 10 minuter och ingen var där. För det andra så blev marken genomskinnlig och jag tänkte lösa det med att relogga, och jag tänkte inte på vart jag var sist utan jag spawnade i gänghuset. För det tredje så har många tidigare sagt att man kan lämna efter de fem minuterna har gått och gjort samma sak som mig. Kan jag snälla få detta som en varning, jag hade sparat ganska länge för krim och den gick bort efter bara några dagar. Jag har lärt mig nu att detta inte är tillåten och att jag inte ska repetera detta misstag och jag ber om ursäkt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har tyvärr inga bevis eftersom att jag fick bannen ganska långt efter att jag hade stängt av.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka