Inaktuell Björn Skogsson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199624335220/

Ditt Hex-ID: steam:1100001632faf74

Vad är din discord tagg? 11.lucas

Vem var det som bannade dig? 023master

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-02 014945.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom jag slog en person på sjukhuset men det var andra killen som slog mig först och hetsade så att jag var tvungen att slå tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i skjukhuset med mina vänner och då kom det en kille och slog mig. Han fortsatte och slutade inte så då slog jag tillbaka. Jag försökte sedan springa därifrån och säga till honom att sluta men det gjorde han inte och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel för att jag slogs tillbaka men jag ville bara gå till gymmet med mina vänner och sen så kom den här personen och slog mig på sjukan för ingen anledning så jag slog tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha slagit tillbaka utan försökt stoppa det mer än vad jag försökte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte alltid ska slåss utan försöka stoppa det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka