Accepterad Björn Olofson | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Björn Olofson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199137569573/

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? Z1P#1506

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Toffe Moberg och är 20 år gammal. Han föddes i en liten stad som heter Nybro. Han bodde bara med sin mamma då han inte hade några syskon och hans pappa hade gått bort i en sjukdom och han bodde där tills han fyllde 4 år då hans mamma fick jobb i en annan stad, så de flyttade till Stockholm. I Stockholm skrev hans mamma in honom på ett dagis i ett litet område där de inte bodde speciellt många, och de flesta som bodde där var halvt kriminella. När han senare blev äldre och hade gått igenom låg och mellanstadiet och hade börjat högstadiet så träffade han nya kompisar i sin nya klass i sjuan. De höll på med småstölder och rökte. Toffe började också hålla på med sånt och hans mamma fick ganska ofta samtal från polisen och var lika rädd varje gång för att de skulle ringa om något för allvarligt men det hände aldrig. det höll på hela högstadiet och han gick igenom mycket skit men när han började gymnasiet och sen började jobba träffade han nya vänner på jobbet och så att hänga med. Han jobbade som mekaniker och älskade att hålla på med olika slags motorer och skruva och ha sig. Hans största intresse var motorer och han höll på med det från han var 18 tills han blev 20 då han flyttade till Vamos. Han blev arbetslös och hittade inget jobb som passade honom. Han bor just nu på ett av de billiga ganska trånga rummen på motellet och har inte så mycket pengar. Han pillar fortfarande mycket med motorer men jobbar ej med det just nu. Toffe har alltid haft en stor dröm och de är att han ska bli en såkallad Top G. Han försöker varje dag att få fart på sitt företag så att han kan köpa sig en lyxig lägenhet här i Stockholm. Hans dröm bil skulle vart en buggati ciron. När han vart tio fick han veta av sin mamma att hans pappa var väldigt bil intresserad och älskade sportbilar. Det gör Toffe motiverad att fortsätta med att försöka uppfylla sin stora dröm. På fritiden brukar han hänga med sin vän Kalle, när han är med Kalle brukar dom åka runt i hans fina sportbilar som Kalle äger. Toffes mamma tycker det är en dålig ide att hänga med Kalle efter som att han är lite kriminell men det bryr Toffe sig inte om. Men en grej är att Toffe brukar att undvika hänga med Kalles kompisar efter som att Kalle hänger med ganska kriminella kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska få bli medlem på eran server för jag har rollspelat i över ett år och jag vet hur det fungerar. Jag kommer kunna bidra med hög RP nivå, roliga scenarion som är utvecklade med hög RP. Jag vet helt enkelt hur man rollspelar och håller en hög RP nivå utan något lall. Jag kommer att spela för att ha kul och utveckla min och andras RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med hög RP nivå, roliga scenarion som är utvecklade med hög RP. Jag vet helt enkelt hur man rollspelar och håller en hög RP nivå utan något lall. Jag kommer att spela för att ha kul och utveckla min och andras RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska ha kul även om det inte gynnar dig, även om planen var annorlunda. Bilda dig en bra åsikt och var så realistisk som möjligt. Vad som än kan hända kan situationer förändras väldigt snabbt och det tycker jag är väldigt unikt och roligt. Man ska bara ha kul tillsammans och inte tänka på att alltid vinna eller ha makt.Så att om man till exempel blir bestulen, gör det man skulle göra i verkligheten, dvs. lyssna på vad rånarna säger och ge vad de vill ha. . . Du kunde till exempel ha skjutit dem, men eftersom du inte skulle göra det i verkligheten av rädsla så gör vi inte det i rp heller.

Hur hittade du Unive? Jag fick reda på det av en polare typ 2020.

Tillbaka