Nekad Björn Olofson | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björn Olofson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199137569573//

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas Moberg

Vad är ditt discord namn? Z1P#5132

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Olofson. Björn är en uppvuxen 20 åring som snart ska fylla år. Björn bodde i Småland under hela sin uppväxt. Björn är väldigt social, varm och snäll. Björn älskar att hänga och prata om bilar och annat. Björn har ett väldigt sort bil intresse han älskar verkligen gammal 80 tals bilar. Björn har jobbat på postnord sen han var 19 år gammal. Björn har inga föräldrar dom dog när han var 14 år gammal. Dom dog i en bilolycka på kvällen när Björn satt och spelade data spel på sitt PS 3. När hans föräldrar dog så va han tvungen att känna sinna egna pengar och ta allt på eget ansvar. Det var väldigt svårt för han men han hade kompisar som stöttade han. Han tog studenten när han var 18 år gammal. När han gick i skolan så fick han inte så bra betyg just därför han jobbar på postnord men han får tillräckligt med pengar för att har råd men en gammal bil, mat och hus.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag är bra på att rollspel har spelat rollspel väldigt länge. Jag kommer bidra till en bra och seriös roleplay på en hög nivå på serven. Jag kommer bidra till en rolig och seriös upplevelse i
alla scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är klart den bästa serven på fivem. Den har väldigt bra och seriös rp på serven. Många bra staffs och att det är många som spelar på unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag var hemma hos min kompis som spelade unive och tyckte det såg roligt utt och då börja jag att spela där.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel e att jag ska hjälpa folk och att bidra till massa skratt, glädje och en bra miljö att spela på. Och att ha bra scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive e att få roliga minnen och roliga scenarion och få massa nya vänner på unive. Och att dela massa skratt med andra och att ha kul såklart.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu spelar jag bara på unive och verkligen älskar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka