Accepterad Björn Olofson | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björn Olofson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199137569573//

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas Moberg

Vad är ditt discord namn? Z1P#5132

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Olofson han är uppvuxen i Småland med sina föräldrar. Björn är 20 år just nu men ska snart fylla 21 år. Men Björns föräldrar dog när han var 14 år gammal. Han har massa intressen ett av dom är bilar. Han älskar bilar speciellt Volvo han älskar att samla på Volvos. Just nu så jobbar han på postnord varje dag och han trivs väldigt bra. Han gymmar också värdigt mycket om dagarna. Björns pappa var väldigt stor och stark men sen dog både hans föräldrar i en bil olycka på motorvägen kl 12:00 när dom var på väg hem från en fest. Han är väldigt social och gillar att stå på piren och dricka öl. När han gick i skolan hade Björn inte så jätte bra betyg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra till en bra och seriös rp på serven. Jag kommer bidra till en ett riktigt bra och roligt rollspel i alla situationer. Jag känner att jag kommer glittra under en underbar tid på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att jag har sätt många streamers spela där och att det är en bra och känd svensk server med bra rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag var hemma hos min polare och då spelade han fivem på unive och då blev jag och intresserad av att spela på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel här på unive e att jag ska ha det så kul som möjligt och att jag ska skapa minnen och roliga händelser som jag ska komma ihåg i framtiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jag ska skapa bra och trevlig roleplay miljö att spela i för andra. Och skapa en stabil RP på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu spelar jag bara på unive det är den enda serven jag kan tänka mig att spela på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka