Nekad Björn Olofson | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björn Olofson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199137569573/

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas Moberg

Vad är ditt discord namn? Z1P#5132

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Olofson och är från Småland. Björn är en relativt lugn person men kan i få fall brusa upp och gå över gränsen. Han är en person som undviker att skada människor allvarlig om det verkligen inte är nödvändigt. Han är social av sig och har inte svårt för att prata med andra men han är väldigt paranoid och litar inte på någon förutom hans närmsta vänner. Hans intressen är Bilar och att äventyra. På fritiden brukar han vara ute och åka med sina gammla bilar eller bara ta det lugnt. Han är inte en person som tycker det är kul att festa bort sina fria dagar så det händer väldigt sällan. Hans föräldrar dog i en bil olycka när han var 14 år gammal. Hans mamma hade alltid problem med sin ekonomi efter att Björns föräldrar dog vilket gjorde att Björn blev tvungen att tjäna egna pengar.
Efter några år när han blev 19 och tog studenten så tog han jobb hos postnord. Och nu så har han bra med pengar och har snygga bilar en saab och två volvos.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag har ett stort intresse för rollspel och jag är mogen och kommer bidra till en bra, rolig och seriös roleplay till alla som spelar på unive. Och jag kommer va intreesant i alla scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att jag har kollat på många youtubers och streamers som spelar på unive och att det är en bra och känd svensk server med bra rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag var hemma hos min polare och då satt han och spelade på unive och då ville jag också spela på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel här på unive är att jag ska sprida så mycket glädje, skratt och att ha så kul som möjligt. Och att bidra till ett bra, seriöst och rolig rollspel på serven.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jag ska skapa bra, rolig och trevlig miljö för andra att spela på serven.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu spelar jag bara på unive och tycker det är den bästa svenska roleplay serven.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka