Nekad Björn Olofson | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björn Olofson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199137569573//

Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas Moberg

Vad är ditt discord namn? Z1P#5132

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en uppvuxen 20 årig snubbe som är intresserad av bilar. Han kommer från Småland och är väldigt snäll och social. Han gillar att köpa och sälja bilar. Han har inga föräldrar dom dog när han va 14 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag är mogen, gillar serös RP och har mycket erfarenhet om roleplay. Är dessutom väldigt aktiv på unive. Och jag kommer bidra till en bra RP på serven och så att alla ska ha det så kul som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av unive för att det är en känd svensk rp server som har bra och seriös Roleplay.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag var hemma hos min polare när han spelade unive och då ville jag också börja köra på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bidra till en bra roleplay och få så många som möjligt att trivas så bra som möjligt och ha det så kul som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål e att få den bästa roleplay känslan som möjligt och ha så roligt som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar just nu bara på unive och älskar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka