Nekad Björn Olofson | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björn Olofson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2009

Vad heter du på discord? Z1P#5132

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar:
Ungefär 3-5 timmar pär dag

Helger:
Ungefär 4-7 timmar pär dag

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive ungefär 5 månader och har alltid bara spelat på unive dom där 5 månaderna.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra serven till en bättre miljö att spela på både för mig och alla andra spelarna. Jag vill bli servervakt för att höja nivån av RP på unive även om dän är otroligt bra nu kommer jag göra det till en bättre nivå av RP. Jag vill samt att folk ska få ha det så roligt och vilja stanna kvar på serven. Jag ska bli server vakt för att kunna kicka eller banna folk så det blir en bättre miljö för andra att spela på. Jag har blivit rdm några gånger men hen har aldrig blivit bannad och om jag blir servervakt så skulle jag bannad eller kicka hen på direkten så inte fler blir drabbade av rdm eller vdm t.ex. Jag kommer hjälpa folk som behöver hjälp så inte dom t.ex ooc.ar direkt när dom kommer in på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli server vakt på unive för att jag älskar unive och vill underlätta staffs jobb på serven jag vill bidra till ett tryggare, roligare och bättre unive. Jag vill också bli servervakt på serven för att jag känner många på unive. Jag kommer alltid finnas där för alla och om någon gör ett minsta lilla regelbrott kommer jag banna eller kicka dom från serven direkt. Jag kommer inte låta någon lalla på serven. Jag vill hjälpa serven och andra spelare på serven. Jag kommer dv alla bilar som ingen äger som är inne på serven eller om det står en bil mitt ute i ingen stans och ingen är i närheten av bilen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vill bidra till en bättre plats för folk att spela på. Jag kommer alltid hålla koll så ingen gör något regelbrott. Om någon t.ex snackar OOC så kommer dom åka på en sv ban direkt. Om någon Powergamar så kommer dom också åka på en sv ban direkt. Och om dom copbaitar. Det händer väldigt ofta folk brukar t.ex slå på polis bilar framför polisen och vissa kallar ordningsvakter för fake poliser och har ingen respekt allas för någon ordningsvakt på serven. Vissa åker och sladdar framför polisen och vissa pekar finger till vissa poliser och det här vill jag verkligen stoppa direkt. Något som jag hatar är RDM och VDM om jag ser någon VDMa eller RDMa så kommer dom direkt åka på en sv ban i några dager ibland några veckor om det är grovt. Jag kommer vara väldigt aktiv och alltid vara bered på att lösa alla regelbrott. Och bidra till än hög nivå av RP.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag kan dom flesta kommandsen och jag har en jätte nära vän som är servervakt. Jag kommer va väldigt aktiv och alltid vara bered på att lösa alla regelbrott som sker på serven. Jag kommer dva alla bilar som behövs dvas så det laggar mindre på serven. Jag kommer alltid kicka folk som behövs kickas. Jag kommer alltid sv banna dom som behövs sv banna. Jag kommer alltid stå på unives sida och bidra till den bästa och högsta nivån av RP på serven.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli server vakt för att jag har spelat på serven drygt 5 månader och vill nu underlätta staffs jobb. Jag vill också kunna bidra med mer till serven t.ex göra det till en bättre miljö för andra att spela på. Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa mer folk på serven när dom behöver hjälp. Jag kommer alltid vara där för alla. Jag kommer sv banna eller kicka folk som försämrar RP.n på serven det beror på hur grovt det är. Jag kommer alltid stå på unives sida oavsett vad som händer. Jag kommer alltid förbättra serven.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan någ dom flesta kommandsen: /kick (id)(anledning) för att kicka någon. /dv för att ta bort någon bil. /svban (id) (anledning) (tid) för att banna någon från serven. /toggleid för att se andras id,s. /revive (id)

Är du whitelistad på serven? Ja självklart.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja för över 3 månader sedan blev jag bannad för lall.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka