Nekad Björn kruka | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björn kruka

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eliaslindsjo79/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Lindsjö

Vad är ditt discord namn? Teryrox#9334

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2007

Berätta om din karaktär. han heter Björn kruka han är född den 10 april 1998. Han är en rätt så arg kille men ibland är han snäll han gillar bilar och Att festa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har en hög RP nivå och vill kunna göra saker som jag inte kan nu för jag inte är medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en av dem största svenska RP servarna och har en hög RP nivå.

Hur hittade du Unive? Min bror berätta om Fivem och då kolla jag upp det på Youtube och såg då Unive och tyckte det såg roligt ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att Ha roligt och hålla en hög RP nivå och sälja och köpa bilar kanske till och med fixa bilar om jag får jobb på mekonomen senare om jag blir medlem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt jobba på mekonomen. Fixa och sälja bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej är inte aktiv på några andra serverar

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okek jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka