Accepterad Björn Karlsson | Medlem ansökning (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝕴𝖗𝖔𝖓 𝖒𝖆𝖓

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Geart

Vad är ditt discord namn? geart0698

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leonardo Montana och han är 21 år gammal. Leonardo växtes upp med sin familj som består av en Pappa, mamma, syster och en bror! Leonardo var mellanbarnet i familjen och växtes upp med sin familj som gillade att resa runt i världen, de brukade resa väldigt mycket! Leonardo gick i en skola i Stockholm som han tyckte var väldigt roligt att gå i, han hade flera vänner i skolan! Leonardo har alltid varit intresserad bland att jobba som polis en dag som sin far! Leonardo kunde allt om att vara polis eftersom hans pappa var det. Leonardo kände att det var dags att flytta hem ifrån så han flyttade till Unive! Han trivdes där väldigt mycket men ibland så saknar han sin familj! Leonardos dröm var att jobba som polis eftersom han såg upp till sin far och ville rädda staden samt göra det mer tryggt i Unive, därför är han hjälpsam och modig!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt aktiv! Är inne runt 3-4 timmar per dag och spelar. Jag har väldigt lätt för att hitta samt skapa nya kontakter/vänner. Jag är väldigt trevlig samt hjälpsam mot allt och alla samt lyssnar och tar in det personer säger till mig. Jag lär mig snabbt. Jag är tacksam och vill göra staden mer rolig genom olika scenario som är roligt för medparten! Jag håller även en hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla som är inblandade/motparten i scenarion ska ha kul och inte bara du själv! Du ska rpa bra samt inte bara tänka på att vinna utan att alla har kul!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst! Rdm= Man får inte döda personer utan andledning! fear rp= om någon kidnappar dig så ska du leka rädd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har varit medlem innan men blev av med det eftersom jag råka gå in i en annan server och visste inte att man blev av med det, så jag vet hur det fungerar, och spelat det länge.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Varit medlem innan men fick indraget för jag råka gå in i en annan server och jag visste inte!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka